9 Bekännelser

Jag hatar reklam, spec när man kollar på en jätte bra film på tv, sen helt plötsligt blir det reklam, ååh.
Ibland kan jag ha träningsperioder, jag vill bara ut och springa, men sen ibland kan ja ha såna persioder att ja inte orkar nånting.
Det här är nog min 5 blogg, men ska ta denna seriös!
Jag är verkligen inte någon frukostmänniska!
Jag tycker att kärlek kan vara den hemskaste känslan som finns, men ändå den underbaraste!
Jag är en social person, har jätte lätt för att bli vän med folk
Min humor är lite udda än va andras kan vara, därför är ja jätte glad att jag har vänner som förstår den!
Jag älskar att sjunga högt när ingen är hemma och hör mej, hehe
Ibland kan ja älska mitt hår, men ibland kan ja bara hata det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0